Onderneming van het Jaar® 2023 word je niet zomaar.
Daar heb je een sterke visie voor nodig. En vooral straffe mensen. Hoedje af dus voor al onze 2.500 medewerkers. Waarom de professionele jury voor ons koos? Omdat we in 60 jaar tijd uitgroeiden tot een veelzijdig, internationaal bedrijf met een uniek, familiaal DNA. Dat speelden we klaar door bewust in te zetten op vier pijlers: diversificatie, verticale integratie, innovatie en duurzaamheid. Een strategie van langetermijn waardecreatie waar Willy zelf tot op de dag van vandaag over waakt.
miljard euro omzet
actief in
zes landen
verschillende
nationaliteiten
CO² neutraal
sinds 2020
Eén groep.
Vijf activiteiten.
“Wat je zelf doet, doe je meestal beter.” Met dat in het achterhoofd bouwde Willy 60 jaar geleden zijn eerste kippenstal zelf. Vandaag leeft dat principe nog altijd verder in de hele Willy Naessens Group. Het is de reden waarom zo goed als alles in eigen beheer gebeurt. En waarom we gespecialiseerd zijn in vijf uiteenlopende activiteiten: Build, Concrete, Pools, Food en Invest. Gevolg? We kunnen sneller schakelen over sectoren heen. En onze klanten plukken er de vruchten van.
Creatieve medewerkers.
Innovatieve realisaties.
Elk nieuw product start met een vernieuwend idee. Maar de beste ideeën komen nog altijd van mensen. Daarom sporen we onze medewerkers actief aan om kritisch te zijn, creatief na te denken en initiatief te nemen. Ze zijn en blijven onze grootste bron van innovatie. Daar zijn The Circle, BIM en ons volautomatisch hoogbouwmagazijn het levende bewijs van.
Duurzaamheid voorop.
Vandaag en morgen.
We zijn niet zomaar een bedrijf met ambitie. We zijn een onderneming die wil groeien op een duurzame en verantwoorde manier. Met een positieve impact voor deze generatie én de volgende. Daarom ontwikkelden we een duurzaamheidsstrategie op basis van drie pijlers: milieuverantwoordelijkheid, sociale betrokkenheid en goed bestuur. Zo houden we niet alleen onszelf scherp, maar ook de hele bouw- en voedingssector.